Proximus en Wijs richtten samen een hybride bedrijfje op - een start-down ! En Proximus Move werd geboren. Een mooi voorbeeld van #samenwerken3.0. gericht op millenials. In 10 weken en 7 sprints - agile - komen tot een nieuw priduct: écht client-cenetered
Page Options
3 Comments
Kanttekening:
Is dit in de eerste plaats niet vooral een stunt van een hip communicatiebureau Ingrid?
Als ik klant zou zijn van Proximus, zou ik hier niet mee kunnen lachen: voor de millennials maken we het simpel, al de anderen moeten het complex kluwen van producten en diensten maar blijven slikken?
Als bedrijf ben je ofwel client-centered voor AL je klanten, of je bent het niet. Ik vrees dat het in het geval van Proximus het laatste is...
Vandaar: vooral een communicatiestunt dus.
Als dit een poging is/was - het project liep tot eind februari - om de rest van Proximus ook in die richting te doen evolueren, vind ik het wel prima. Maar om één of andere reden geloof ik dat niet want zo communiceren ze het ook niet...daarom zou ik me als klant belachelijk gemaakt voelen.
Het feit dat Koen Delvaux die achter dit product staat Proximus verlaat - https://www.computable.be/artikel/nieuws/loopbaan/6001886/5440850/koen-delvaux-verlaat-proximus.html - doet mij vermoeden dat ik een punt heb...
Ik ben dan ook een heel kritisch mens ;-).
Ik heb - tegen mijn gewoonte in - niet verder genoeg gekeken dan mijn neus lang is dus @Ilse Inderdaad dit persbericht plaatst een en ander in een daglicht. Het betekent dus dat het bij een loffelijke poging is gebleven. Spijtig...
Wat ik wel meeneem, is dat dit één van de innovatieve werkvormen is die we (en Bart Scheenaerts noemt het een 'war room') via de binnenkort te lanceren ATELIER willen faciliteren: een codesign-lab (of hoe we het finaal ook gaan noemen)
Helemaal gelijk: de poging is en blijft verdienstelijk, de manier van werken ook.
Falen mag...deel van het leren hé.